Vrouweneiland

22 oktober 2012 - Isla Mujeres, Mexico

Isla Mujeres, wat en top eilandje! De foto's spreken voor zich denk ik. Mooi stand, relaxed hostel aan zee waar het elke avond feest is. Leuke mensen ontmoet, vooral uit Engeland en Australië. Gister naar het tropische paradijs Isla Contoy geweest. Een onbewoond eilandje en natuurreservaat. Vandaag in het gezelschap van de Australische Brooke het hele eiland over gefietst. Wat wil je nog meer, zou je zeggen? Een Maya ruïne! Daarom reis ik morgen door naar Tulum. Adios!

ps: tijdverschil is 7 uur

1. Sjoerd:
    23 oktober 2012
    Leuk leuk leuk! Doe de maya's de hartelijke groeten van me;)
  2. Jeanine:
    23 oktober 2012
    Joh, Twan, wat ben jij aan het genieten zeg. En wat een leuke foto's (met verschillende toestellen gemaakt zag ik; je 'systeem' werkt)
    Vind je het niet jammer dat je daar al weer weggaat? Nou ja, er komt natuurlijk nog veel meer. Hopelijk tref je het op nieuwe plekken ook weer zo.
    Ben nu al weer benieuwd naar de foto's van de Maya ruine.
    Heel veel plezier!
  3. Hester:
    23 oktober 2012
    Waauw! Ziet er tof uit allemaal!
  4. Opa en Oma:
    23 oktober 2012
    Vanmorgen, 7 uur geleden, een reactie geschreven, maar het lijkt er op, dat het niet is doorgekomen, althans we zien het niet.zeker iets niet goed gedaan.
    Dus nog maar eens, Twan,Fijn om van je te horen hoe je het naar je zin hebt en de foto's te ontvangen, zonnige en vrolijke foto's. En goed, dat je nog steeds de mogelijkheid hebt je verhaal te sturen. Hopelijk blijft dit zo.
    Veel plezier verder en de groeten.
  5. Edward:
    23 oktober 2012
    Hey Twan, je foto's zijn en lust voor het oog. Leuk dat je zoveel mensen ontmoet. Blijf schrijven!
  6. Annemarie:
    27 oktober 2012
    Hey die Twan, Wat heb jij het goed daar man!! Met gepaste jaloezie kijk ik naar je foto's! Sjoerd en ik zijn het er wel over eens dat werken bij Ikea leuker is maar jij hebt het ook helemaal niet slecht!! Have fun en laat effe weten wanneer je in Belize bent als je daar nog naar toe gaat! Misschien kan ik nog wat regelen met m'n zwager!