Het begon in Cancun

19 oktober 2012 - Cancún, Mexico

De reis is begonnen! De eerste dagen waren precies zoals bedoeld. Beetje bijkomen van de jet lag en rond neuzen in Cancun: het meest toeristische stadje van Mexico. Daar merk je trouwens niet veel van in het centrum, want alle resorts liggen aan de kust. Het hoogseizoen is ook net voorbij. Het hostel waar ik zit is op wat Mexicanen en een snurkende man uit Chili na redelijk verlaten. Blij dat ik oordopjes heb meegenomen want de snurker miste zijn vliegtuig en bleef nog een extra nachtje. Mede doordat ik hem 's ochtends nog ging helpen zijn foto's over te zetten naar een USB-stick. Maarja.. had hij maar beter op de tijd moeten letten :(

Ik pak straks de pond naar Isla Mujeres om daar dan eindelijk in die azuurblauwe kraakheldere zee te duiken. Wat en straf!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sjoerd:
    19 oktober 2012
    Ziet er strak uit allemaal en wat een hilarisch verhaal met die Chileen:p jij gaat nog heel wat meemaken ik hoor het al! Have fun!
  2. Jeanine:
    19 oktober 2012
    Bijzonder Twan. Wat een hoge gebouwen bij het strand.
    Ga maar fijn naar het eiland. Hopelijk zijn daar geen snurkers.
    Veel liefs!
  3. Opa en Oma:
    19 oktober 2012
    Een veelbelovend begin, en gelijk al mooie foto's.
    We leven constant met je mee, maar moeten steeds even terug rekenen hoe laat het bij jou is, of je net opgestaan bent of aan het avondeten zit. Is het 7 of 6 uur verschil?
    Hopen nog veel verhalen en foto's te ontvangen,
    Hartelijk groeten van ons beiden.
  4. Edward:
    19 oktober 2012
    Hey Twan, wat schrijf je leuk. Wat een heerlijk idee dat ik op deze manier vier maanden lang een klein beetje mag meegenieten. Ik hoop dat je nog flappen kan huren op Isla Mujeres.